نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3380
-
الف
+

«وقتی پروانه شدم» در برنامه سینما آی فیلم این هفته بررسی می شود

فلم سینمایی «وقتی پروانه شدم» در برنامه این هفته «سینما آی فیلم» مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش آی فیلم2، ‌فلم سینمایی «وقتی پروانه شدم» به کارگردانی «آرش زارع» و تهیه کنندگی «مهرداد جعفریان» تولید سال 1396 است.

این فلم که یک درام اجتماعی است، پنجشنبه 16 اسد(مرداد) ساعت 17:40 به وقت تهران و کابل و 18:10 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه جهانی آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. 

 داستان فلم «وقتی پروانه شدم» زندگی زنی را روایت می کند که با مرگ همسرش فرصتی پیدا می کند تا خودش باشد، اما حالا فرزندش او را در مرگ پدرش مقصر می داند و او را بازخواست می کند …

میترا حجار، آرش آصفی، آذرمیدخت عزیزی، حامد حسینی، آرزو حق شناس، احسان محسن پور، سعید کاظمی، احسان زمانی، احمد عنایتی، حسین رجا، عارفه اکبری، حمید مهدور، امیر محمد جعفری، حمید تربتیان، مرتضی درستکار، آرش آصفی، حسین حشمتی، رسول کشانی، مرتضی ریحانی، علی قیومی و علیرضا هوشیار در این فلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

گفتنی است این فلم به عنوان بهترین فلم جشنواره فلم‌های ایرانی زوریخ انتخاب شده است.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌ سازندگان آن آشنا شوند.

این برنامه پنجشنبه ها ساعت 17:40 عصر به وقت تهران و کابل و 18:10 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

ع ا 

نظر شما
ارسال نظر